środa, 14 września 2011

Szybki pijarowiec

Od czasu, kiedy mamy osobistego „pijarowca”, miewam opóźnienia informacyjne. Zanim cokolwiek napiszę, on już to wrzuca do sieci. Sprawniejszy jest ode mnie. Tym razem Pan Jaworski wyprzedził mnie z wiadomościami o kolejnym castingu. Miałem zamiar o tym napisać, ale zostałem wyręczony. Jednym słowem zostałem pozbawiony roboty. I po co ja tak wcześnie wstawałem? Mogłem jeszcze sobie pospać. Skoro już jednak usiadłem na mojej ślicznej pupci przy komputerze to coś wyskrobię.
Robimy casting do filmu „Panoptikon”. Tym razem poszukujemy chętnych do większej ilości ról. Dwóch byłych prezydentów,  ks.Popiełuszki,  ale też i gosposi, małego faszysty i wielu ,wielu innych. Casting odbędzie się w sobotę w Kinie Centrum CSW. Od godz.11.oo do 14.oo. Sama ta impreza to taka nasza fanaberia. Trochę nie wierzę w jej powodzenie. Toruń nie jest miastem, gdzie często zdarzają się podobne sytuacje. Wprawdzie kilka ostatnio castingów u nas było, ale chętnych trochę mniej. Ja wprawdzie po naszym ostatnim przeglądzie ludzkich twarzy wybrałem tylko połowę obsady ale za to te 50% zagrało w filmie wyśmienicie. To może i tym razem chociaż część planu wykonamy. 

poszukujemy pierwszego z lewej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz